• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۷
  • شناسه خبر: 15113

مالکیت پسماند روی زنجان به دولت داده شد

پیام ملّت- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان گفت: با دستور مساعد رئیس محترم قوه قضائیه کشور در نهایت حکم به نفع دولت صادر شد و مالکیت این پسماندها به دولت داده شد.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» فرامز نیک سرشت در گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به این که بحث مالکیت پسماند روی در مراجع مختلف قضایی در ادوار مختلف عدالت اداری مطرح بود اظهار داشت: با سفر رئیس قوه قضائیه کشور به استان زنجان طی سال گذشته، این مسئله یکی از مطالبات به حق مردم از ایشان بود.

وی افزود: خوشبختانه با دستور مساعد حجت الاسلام رئیسی در نهایت حکم به نفع دولت صادر شد و مالکیت این پسماند ها به دولت داده شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به این که باید نسبت به رفع دغدغه های مردم، مدیریت پسماند و انتقال پسماند جدید به محل جدید اقدام شود عنوان کرد: با استناد به طرح های فنی مورد تایید محیط زیست و رعایت مسائل زیست محیطی یک مجموعه مدون از طرح های عملیاتی انجام گرفته و در اختیار مدیریت استان قرار دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: با بکارگیری خود واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی، شرکت به فراور به نمایندگی از همه شرکت ها ،این امر را پذیرفته است تا تمام اقدامات تامینی و رعایت مسائل زیست محیطی را انجام دهد.

نیک سرشت با بیان این که امروز می توان با مسرت اعلام کرد که قریب به ۱۰۰ درصد مدیریت شیرابه ها انجام گرفته است، تصریح کرد: احداث حوزچه ها برای مدیریت شیرابه های حاصل از دپوی پسماند در این محل نیز در دستور کار بوده است.

به گفته وی، حصار کشی قریب به دو هزار متر در اطراف پسماند روی، پیش بینی شده است که ۱۶۰۰ متر انجام گرفته و ۴۰۰ متر مابقی با مشکل حقوقی مواجه بود که امیدواریم این مسئله هر چه سریع تر حل شود و کم تر از دو هفته آینده نسبت به حصار کشی و دیوار کشی محل اقدام شده و این موضوع به طور کامل اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با بیان این که مالچ پاشی و ایجاد پوشش روی پسماندی که در وسعت ۲۸ هکتار دپو شده از امروز آغاز شده است گفت: در بازه زمانی کم تر از دو ماه این عمل به اتمام می رسد تا در زمان وزش باد و بارش نزولات آسمانی مسئله ای پیش نیاید و از دغدغه های مردم کاسته شود. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست