• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۱-۱۴
  • شناسه خبر: 27181

امسال علی رغم افزایش سفرهای نوروزی حوادث جاده ای کاهش یافته است

تا پایان روز نهم فروردین ماه برای ۴۵۰ نفر از هموطنان خدمات امدادی ارائه دادیم.این امدادرسانی در حوادث جاده ای و برف و کولاک بود و امسال علی رغم افزایش سفرهای نوروزی حوادث جاده ای نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» غفور آقاجانلو معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در حاشیه بازدید از پایگاه های امداد و نجات شهرستان های ابهر و خرم دره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در طرح امداد و نجات نوروزی استان زنجان همانند سال های گذشته با ۱۱ پایگاه ثابت و چهار پایگاه موقت در این فعالیت خود را از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز کرده است.
وی اظهارداشت: فعالیت این طرح تا ۱۵ فروردین ماه امسال ادامه دارد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هشت اکیپ پشتیبان در شهرستان های این استان فعالیت دارند.
آقاجانلو از فعالیت سه پست راهنمای نوروزی در استان خبر داد و گفت: همه تیم های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر زنجان اعم از پرسنل و امدادگران در آماده باش کامل هستند.
وی ادامه داد: تیم های واکنش سریع، امداد و نجات کوهستان، پشتیبانی، آنست و تیم های سیلاب فعالیت خود را دارند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: چنانچه حوادثی به جز سوانح ترافیکی و جاده ای روی دهد، آمادگی برای پوشش امدادی داریم.
آقاجانلو یادآوری کرد: در نخستین روزهای امسال با وقوع برف و کولاک در جاده های استان امدادرسانی و اسکان اضطراری مسافران و رانندگان نوروزی را داشتیم که به نحو مطلوبی انجام شد.
وی به امدادرسانی های انجام شده اشاره کرد و افزود: تا پایان روز نهم فروردین ماه برای ۴۵۰ نفر از هموطنان خدمات امدادی ارائه دادیم.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این امدادرسانی در حوادث جاده ای و برف و کولاک بود.
آقاجانلو تاکید کرد: امسال علی رغم افزایش سفرهای نوروزی حوادث جاده ای نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست