• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۱۵
  • شناسه خبر: 34884

برنامه “اجراهای خیابانی” درون شهری در دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان

جشنواره بین المللی پانتومیم که از ۱۷ تا ۲۰ مهر در استان زنجان برگزار خواهد شد، بخش "اجراهای خیابانی" خود را نیز در سبزه میدان زنجان اجرا خواهد کرد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جشنواره بین المللی پانتومیم که از ۱۷ تا ۲۰ مهر در استان زنجان برگزار خواهد شد، بخش “اجراهای خیابانی” خود را نیز در سبزه میدان زنجان اجرا خواهد کرد.

برنامه “اجراهای خیابانی” درون شهری در دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان به شرح زیر است:

نمایش خیابانی “مای نیم ایز سرگرمی”به کارگردانی “فرزاد روایی” از تهران ۱۷عصر روز دوشنبه ۱۷مهر ۱۴۰۲ در محل سبزه میدان زنجان اجرا خواهد شد.

در همان روز در ساعت ۱۴و۴۵ دقیقه نمایش خیابانی “امپراتور” به کارگردانی “مرجان خورسند” از تهران در همان محل سبزه میدان اجرا خواهد شد.

در روز ۱۸ و ۱۹مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ عصر نیز در محل سبزه میدان نمایش خیابانی”آخرین لحظه” به کارگردانی “اونور کایا” ازکشور ترکیه در محل سبزه میدان به اجرا در می آید.

گفتنی است؛جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان به عنوان تخصصی ترین جشنواره آموزشی در ایران کار خود را آغاز کرده است و در راستای جذب استعدادها و تربیت هنرمندان این عرصه خانه پانتومیم ایران سال گذشته در زنجان تشکیل شد و در حال حاضر زنجان عضو جهانی سازمان پانتومیم است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست