• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۰۹
  • شناسه خبر: 35775

انتخابات هیأت رئیسه خانه مطبوعات زنجان برگزار می شود/ اعضای خانه مطبوعات نسبت به تکمیل پرونده عضویت خود اقدام کنند

مجمع‌ عمومی عادی خانه مطبوعات استان زنجان ۲۸ آذر با دستور انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان برای سه سال در زنجان برگزار خواهد شد و فراخوان برگزاری انتخابات از طرف خانه مطبوعات استان تا قبل از ۱۳ آذر منتشر می‌شود.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ایرانه حیدری، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه خانه مطبوعات زنجان خبرداد و گفت: فراخوان برگزاری انتخابات از طرف خانه مطبوعات استان تا قبل از ۱۳ آذر منتشر می‌شود.

حیدری گفت: بنا به دستورالعمل ابلاغی، مجمع‌ عمومی عادی خانه مطبوعات استان ۲۸ آذر با دستور انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان برای سه سال در زنجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری این دوره از انتخابات خانه همچون دوره قبل به صورت الکترونیکی برنامه‌ریزی شده است و عضوگیری خانه هم از ۱۴ تا ۲۸ آذر به صورت موقت‌ قطع می‌شود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به ضرورت به‌روزرسانی‌ اطلاعات اعضای خانه مطبوعات برای شرکت در انتخابات پیش‌رو از تمامی اعضا درخواست می‌شود در اولین فرصت نسبت به تکمیل پرونده عضویت و همچنین تصحیح نام رسانه خود اقدام کنند.

حیدری با اشاره به شرایط نامزدی افراد برای شرکت در انتخابات خانه مطبوعات طبق ماده ۴۴ اساسنامه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گفت: عضویت در خانه مطبوعات، داشتن حداقل ۲۵ سال سن، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه و داشن حداقل پنج سال سابقه فعالیت مطبوعاتی با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله این شرایط است.

حیدری همچنین از اصحاب رسانه استان زنجان خواست نسبت به مشارکت حداکثری در این انتخابات اقدام کنند.

خبرنگار-زهرارسولی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست