• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۰۵
  • شناسه خبر: 23621

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درگذشت مادر شهید شهریاری را تسلیت گفت

در پی درگذشت حاجیه خانم "قمرتاج زینعلی" مادر شهید شهریاری، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تاسف و تاثرخود راطی پیامی اعلام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت حاجیه خانم «قمرتاج زینعلی» مادر شهید مجید شهریاری را تسلیت گفت. متن پیام محمد مهدی طهرانچی بدین شرح است.

دکتر طهرانچی با خانواده شهید شهریاری دیدار کرد - خبرگزاری آنا

بسمه تعالی

اناالله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت مرحومه سرکار خانم “قمرتاج زینعلی” والده ماجده شهید والامقام، دکتر مجید شهریاری را دریافت کردم.

ایشان با صبر و ایمانی مثال زدنی، فقدان فرزند شهیدشان را در این سالها تحمل کردند و مایه مباهات است که شهید شهریاری در دامان این بانوی پرهیزگار و محب اهل بیت (علیهم السلام) تربیت و رشد پیدا کرد و منشاء خدمات ارزنده ای به صنعت هسته ای کشور شد.

بی تردید ایشان و سایر شهیدان هسته ای کشورمان با خون خود موجب قوام و تداوم دانش بومی این کشور هستند.اینجانب ضایعه درگذشت این بانوی سعیده را به خانواده معزز و صبور شهریاری، برادر بزرگوار شهید آقای فرید شهریاری و خانواده محترم زینعلی و مردم مومن و دوستدار اهل بیت(علیهم السلام) استان زنجان تسلیت می گویم و از خداوند رحمان برای این بانوی مومنه، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

محمدمهدی – طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

همچنین دکتر علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان درگذشت مادر دانشمند هسته ای کشور را تسلیت گفت.

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مادر گرانقدر دانشمند هسته ای کشورمان شهید سرافراز دکتر مجید شهریاری موجب اندوه فراوان همه دوست داران ميهن عزيزمان و انقلاب گردید.

آن بانوی پرهیزگار با پرورش فرزندی مومن و انقلابی و عالم توانست دین خویش را به انقلاب و آرمانهای شهیدان ادا نماید.

سالها بعد از شهادت فرزندش توسط عوامل صهیونیستی ؛ استوار و با ایمان برای انقلاب ایستاد و به مانند بانوان و مادران دوران دفاع مقدس خم به ابرو نیاورد تا شادی دشمنان حقیر نظام را به یاس تبديل کرد.

ایشان سنگری محکم برای تبیین تربیت اسلامی و انقلابی برای نسل جوان بود و منزل با صفاي او در زنجان خانه امید همه دلدادگان انقلاب و عاشقان علم و شهادت بود.

آن بانوی بزرگ در نهایت بعد از سالها تحمل فراق فرزندش در محرم الحرام و ایام شهادت سیدالشهدای کربلا به دیدار فرزندش” مجید” شتافت.
از خداوند متعال برای آن بانوی پرهیزگار علو درجات مسالت می نمائیم.

دکتر علیرضا فيروزفر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست