• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۰۶
  • شناسه خبر: 23640

راهکارهای پرداخت اشتباه صورتحساب تلفن ثابت

گاهی برای مشترکان تلفن پیش می آید که صورتحساب دوره را به اشتباه دوبار پرداخت کرده یا صورتحساب تلفن ثابت دیگری را بجای تلفن خود پرداخت کرده باشند در این خبربه راهکارهای رفع این مشکل پرداخته شده است.

مدیر کل راوبط عمومی مخابرات منطقه زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: در صورتی که مشترک تلفن ثابت، صورت حساب یک دوره را به اشتباه دوبار و یا بیش از مبلغ قبض پرداخت نماید، در این صورت مبلغ پرداختی اول کارکرد دوره محسوب می شود و دومی به صورت اتوماتیک به شکل بستانکار برای دوره بعد برای آن شماره تلفن محاسبه می گردد و نیازی به مراجعه حضوری مشترک نمی باشد.

وحید مکی گفت: در صورتی که مشترک در زمان پرداخت شماره تلفن را اشتباه وارد نماید و صورتحساب شماره تلفنی جز تلفن خود را پرداخت کند، یا میتواند با صاحب آن تلفن طبق رسید و شماره پیگیری توافق کند و یا اینکه می بایست با مراجعه به اداره مخابرات استان و ارائه مستندات و درخواست و همچنین تعهد کتبی و پس ار تایید اشتباه صورت گرفته آن مبلغ از حساب شماره تلفن دیگری کسر می شود و به حساب تلفن خود اصلی مشترک اضافه می شود.

مکی در توضیح سامانه های خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه زنجان نیز اظهار داشت: کد دستوری #۲۰۲۰* ویژه کلیه خدمات غیر حضوری مخابرات از جمله پرداخت قبوض است ،ولی سامانه تلفنی ۲۰۰۰ شماره پرداخت قبض تلفن است که به صورت آنلاین و شبانه روزی است . درصورتی که پرداخت قبض تلفن با نرم افزارهای دیگر تا چند روز واریز مبلغ به حساب مخابرات و وصل شدن تلفن طول می کشد ولی سامانه تلفنی ۲۰۰۰ آنلاین و شبانه روزی است و چند دقیقه بعد از پرداخت از طریق این سامانه تلفن مشترکین وصل خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست