• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۰۶
  • شناسه خبر: 23633

۱۰۰ درصد ایجرودی‌های ۶۵ تا ۷۰ ساله دُز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند

از زمان آغاز واکسیناسیون کرونا تاکنون مردم ایجرود با همکاری خوبی که با دانشگاه علوم پزشکی داشته‌اند سبب شده‌اند تا درصد بالایی از اهالی این شهرستان این واکسن را دریافت کنند.

محمدرضا مهراسبی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: در سطح شهرستان ایجرود بیش از ۹۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال دز اول واکسن و در حدود ۷۵ درصد نیز دز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشکده بهداشت و نماینده تام الاختیار دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در ایجرود گفت: در رده سنی ۷۵ تا ۸۰ سال نیز ۹۵ درصد دز اول واکسن و ۷۰ درصد نیز دز دوم را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در رده سنی ۷۰ سال ۹۱.۹ درصد دز اول دریافت کرده‌اند خاطر نشان کرد: افراد با سنین ۶۵ تا ۷۰ سال ۱۰۰ درصد دز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

مهراسبی با اشاره به اینکه تعداد افراد با سنین ۶۰ تا ۶۵ سال در شهرستان ایجرود در حدود ۱۲۹۴ نفر است که ۹۹ درصد دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند عنوان کرد: ۵۵ تا ۶۰ ساله‌ها نیز در حدود ۸۱ درصد واکسینه شده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه گروه سنی ۵۰ تا ۵۵ سال به میزان ۷۲ درصد و رده سنی ۴۵ تا ۵۰ سال ۳۱ درصد پوشش داده شده‌اند گفت: درصد‌‌های پوشش واکسیناسیون در سطح شهرستان ایجرود مناسب بوده و مردم نیز همکاری بسیار خوبی با مراکز بهداشت داشته‌اند.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست