• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۹-۰۸
  • شناسه خبر: 25290

تعویض روغنی‌های استان زنجان با کمبود روغن مواجه هستند

به دلیل تفاوت قیمت‌هایی که بر روی کالا‌ها وجود دارد به تعویض روغنی‌های استان روغن موتور به صورت فراوان داده نمی‌شود و این موضوع مشکلاتی را برای این صنوف ایجاد کرده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به اینکه بازار لوازم یدکی نیز همسو با تمام اجناس در حال نوسانات قیمتی است، گفت: متاسفانه ورود اجناس تقلبی نیز سبب شده تا تلاطم قیمتی بیشتر شود.

وی افزود: متاسفانه وسعت تقلب در بازار یدکی به قدری افزایش یافته است که قدرت تشخیص را حتی از تکنسین با ۳۰ سال تجربه نیز گرفته است.

موسوی با بیان اینکه این قطعات تقلبی در صورت استفاده منجر به خسارات بالایی می‌شوند که حتی بالاتر از نرخ گرانی کالا است گفت: افزایش قیمت روغن موتور توسط دولت رخ داده است.

وی گفت: متاسفانه به دلیل تفاوت قیمت‌هایی که بر روی کالا‌ها وجود دارد به تعویض روغنی‌های سطح استان روغن موتور به صورت فراوان داده نمی‌شود و این موضوع مشکلاتی را برای این صنوف ایجاد کرده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه نظارت انجام می‌شود تا گران فروشی صورت نگیرد، عنوان کرد: فاکتور خرید کالا مورد بررسی قرار می‌گیرد و فروشنده مجاز است در حد مشخص تعیین شده بابت جنس از مشتری سود دریافت کند و اگر سود بیشتری دریافت کند قطعا در صورت مشاهده مورد برخورد قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نیرو‌های اتاق اصناف، صنعت معدن، تعزیرات و استاندارد همواره این صنوف، ارائه خدمات و کالا‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند، تصریح کرد: مردم نیز در صورت مشاهده تخلف مراتب را می‌توانند با شماره ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست