• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۰۴
  • شناسه خبر: 26857

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه سبزه میدان/ تقاطع غیر همسطح پل امام حسن مجتبی(ع) اوایل سال پیشرو زیر ترافیک می‌رود

پروژه سبزه میدان در حال حاضر دارای پیشرفت ۷۰ درصدی است و بخش اعظم پروژه انجام شده و بخش‌های باقی مانده در دو فاز ۶ ماهه و دوساله انجام خواهد شد.

معاون عمرانی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» در ارتباط با طرح‌های بزرگ سطح شهر زنجان همچون پروژه سبزه‌میدان، اظهار داشت: طبیعتا شهرداری و ارگان‌های دولتی برای خود یک سری پروژه‌های شاخصی با رویکرد‌های مختلف دارند و پروژه سبزه‌میدان نیز یک پروژه انسان محور است.
‌وی با اشاره به اینکه این پروژه خوشبختانه پیشرفت بالایی دارد و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت کرده است، افزود: بخش اعظم پروژه انجام شده است.
معاون عمرانی شهرداری زنجان با بیان اینکه برای اولین بار سیستم ذوب برف و گرمایش از کف در پروژه اجرا شده است، گفت: در کنار این امر بحث تونل انرژی نیز ایجاد شده که به لحاظ زیر ساختی قدم بزرگ و نوینی در بحث توسعه شهری است.
وی عنوان کرد: امیدواریم بحث تالار شهر و مجموعه عرصه میدان در فاز ۶ ماهه و دو ساله به اتمام برسد به طوری که فاز اول تا پایان شهریور تکمیل شود و فاز دوم نیز ظرف مدت دو سال آینده به بهره برداری کامل برسد.
انصاری همچنین در ارتباط با تقاطع امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: پل اصلی در سال‌های گذشته اجرا شد و زیر بار ترافیک رفت، تقاطع غیر همسطح و دور برگردان غیر همسطح در ارتباط با سازه ۱۰۰ درصد اجرا شده است.
وی گفت: اگر شرایط آب و هوایی مساعد شود بحث روسازی آسفالت انجام خواهد شد و امیدوار هستیم با همراهی مسئولان و پیمانکار پروژه را در سال ۱۴۰۱ به زیر ترافیک ببریم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست