• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۰۸
  • شناسه خبر: 26892

۶۵ درصد مردم ماهنشان دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

پاشنه آشیل کنترل بیماری کووید واکسیناسیون است و در این راستا ۹۴ درصد مردم شهرستان ماهنشان دوز اول واکسن، ۹۳.۲ درصد مردم دوز دوم و ۶۵ درصد نیز دوز سوم را تزریق کردند.

کرمی، مدیر شبکه بهداشت شهرستان ایجرود در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: هفته گذشته در سطح شهرستان ۷ مورد بیمار کرونایی با PCR مثبت و بستری در بیمارستان وجود داشت و این هفته تعداد به ۳ مورد رسیده است همین عامل باعث شده تا طبق آخرین رنگ‌بندی، رنگ‌بندی ایجرود نارنجی اعلام شود.

وی افزود: پاشنه آشیل کنترل بیماری کوید بحث واکسیناسیون است و در این راستا ۹۴ درصد نوبت دوز اول واکسن، ۹۳.۲ مردم دوز دوم و ۶۵ درصد دوز سوم تزریق شده است.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان ایجرود با بیان اینکه در کنار امر واکسیناسیون باید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز اهتمام ویژه شود، گفت: رعایت پروتکل‌ها در سطح شهرستان مطلوب است اما خواهشی که از مردم داریم این است که در بحث مراسمات بیشتر به موازین بهداشتی توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اگر رعایت پروتکل‌ها در کنار امر واکسیناسیون بیشتر شود یقینا تعداد آمار مبتلایان به کرونا کاهش چشمگیری خواهد داشت، عنوان کرد: این امر تاثیر خود را بر رنگ‌بندی کرونایی خواهد داشت با این حال با توجه به اینکه در ایام پایانی سال قرار داریم توصیه اکید ما به همشهریان این است که تا حد ممکن از قرارگیری در مکان‌های خرید با جمعیت بالا که گاها پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود خودداری کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست