• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۲-۰۸
  • شناسه خبر: 27399

اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس در زنجان/خودرو هاي پارک شده در مسيرراهپيمائي با جرثقيل به پارکينگ منتقل خواهند شد

به منظور هرچه باشكوهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز قدس در ۹ اردیبهشت ماه تردد در مسير هاي اعلامي از ساعت ۷ صبح این روز تا پايان مراسم ممنوع مي باشد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سرپرست پلیس راهور استان محدودیت های ترافیکی مراسم روز قدس در ۹ اردیبهشت ماه در شهر زنجان را اعلام کرد.

سید حبیب موسوی گفت:به منظور هرچه باشكوهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز قدس در ۹ اردیبهشت ماه تردد در مسير هاي اعلامي ذيل از ساعت ۷ صبح این روز تا پايان مراسم ممنوع مي باشد :

۱- تردد و توقف كليه خودروها از ميدان قائم تا تقاطع تربیت منتهي به مسیر راهپیمایی 

۲٫ ميدان رسل به سمت تقاطع دارالقرآن و باالعكس 

۳٫ ميدان رسل به سمت دانشگاه پیام نور و باالعكس

 موسوی افزود: از کليه شهروندان محترم تقاضا مي شود نهايت همکاري را براي هر چه باشکوهتر برگزار شدن اين مراسم با کارکنان راهنمائي و رانندگي را داشته و از پارک نمودن خودرو هاي خود در مسير هاي اعلامي جدا خودداري کنند. بديهي است خودرو هاي پارک شده در مسير هاي راهپيمائي بوسيله جرثقيل به پارکينگ انتقال خواهند شد. شهروندانی که خودرو آن ها منتقل شده باشد ، می توانند از طریق سامانه ۱۱۰ از محل خودرو اطلاع داشته باشند .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست