• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۰۱
  • شناسه خبر: 34738

آغاز سال تحصیلی جدید با ۲۱۵ هزار دانش آموز در زنجان

همزمان با اول مهر، سال تحصیلی جدید نیز با ۲۱۵ هزار دانش آموز در ۲۲۰۰ آموزشگاه در استان زنجان با نواختن زنگ مهر و مقاوت و با شعار «مدرسه قوی، ایران قوی» آغاز شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با فرارسیدن اول مهر سال تحصیلی جدید نیز بصورت رسمی آغاز شد و زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شاهد زینیه ناحیه دو زنجان با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و نماینده ولی فقیه در استان نواخته شد.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان در این مراسم اظهار کرد: ۲۱۵ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در ۲۲۰۰ آموزشگاه استان تحصیل خود را آغاز می کنند.

اسماعیلی گفت: تلاش زیادی برای ایجاد امکان تحصیل همه دانش آموزان و عدالت آموزشی انجام شده و همچنان این روند تا فراهم شدن امکان تحصیل برای همه دانش آموزان ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور در اختیار آموزش‌ و پرورش هستند و باید در کنار خانواده، زمینه تربیت سالم و صحیح در مدارس نیز به نحوی شایسته انجام شود.

اسماعیلی با بیان اینکه مدارس باید محور فعالیت‌های جاری استان باشد گفت: مدرسه زمینه‌ساز تربیت و تعالی نسل کودک و نوجوان انقلابی است و مدارس مهمترین نهاد برای اجرای این برنامه‌ها هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه شعار « مدرسه قوی، ایران قوی» در تمامی مدارس باید تحقق یابد گفت: مدارس ما باید تبدیل به واحدی برای دستیابی به آرمان‌های معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست