• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۰۷
  • شناسه خبر: 35752

جزییات طرح استخدامی شهید زین الدین/ استخدام ۷۸ نفرنیروی نخبه، انقلابی و متخصص در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان

آزمون استخدامی شهید زین الدین همزمان با آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد و در این طرح نیروهای مومن،نخبه، متخصص، انقلابی و تحول خواه باید انتخاب شوند.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»مرتضی شهامی، معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری زنجان در نشست خبری در خصوص جزئیات طرح استخدامی شهید زین الدین اظهار کرد: سال گذشته در سفر دکتر لطیفی به استان زنجان، پیشنهادی از طرف استاندار به ایشان شد تا بتوانبم استخدامی متفاوت از استخدام های مرسوم به اینگونه که وزارتخانه ها بین زیرمجموعه های خود توزیع می کردند داشته باشیم که مورد استقبال هم قرار گرفت.

شهامي گفت: پیشنهاد ما این بود که این اختیار به استان ها داده شود و این مجوز به استانها از جمله استان زنجان داده شد و سپس به سراغ دستگاه های اجرایی رفتیم که تصمیم بر این شد براساس طرح توسعه استان دستگاه ها انتخاب شدند و پست های کلیدی مشخص شدند که استخدام در آن پست ها صورت بگیرد.

وی افزود: در این طرح اجازه استخدام در پست های عمومی را به ما نداده اند و فقط پست های تخصصی مجوز استخدام دارند.

شهامی با بیان اینکه این طرح به تدریج در استانها اجرا خواهد شد گفت: در طرح استخدامی شهید زین الدین نیروهای مومن،نخبه، متخصص، انقلابی و تحول خواه باید انتخاب شوند.

معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری زنجان افزود: آزمون استخدامی شهید زین الدین همزمان با آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد و ثبت نام از ۲ آذر ماه آغاز و تا ۱۱ آذر ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قبلا آزمون را وزارتخانه مربوطه اجرا می کرد ولی در این مورد سازمان اداری و استخدامی امور مربوط را انجام داده است گفت: این طرح در ابتدا در زنجان و اردبیل اجرا می شود و به تدریج در باقی استانها اجرا خواهد شد.

شهامی گفت: درزنجان ۱۰۰ نفر استخدام خواهند شد کدر این راستا مجوز ۸۰ نفر داده شده بود که ۲ نفر به دلیل عدم تامین منابع از سوی وزارتخانه حذف شدند و در حال حاضر ۸۷ نفر در این طرح، پس از قبولی در آزمون و مراحل بعدی استخدام خواهند شد و ۱۰ نفر نیز در قابل نخبگان جذب خواهندشد که هنوز پستها و شرایط برای این این ده نفر مشخص نشده است.

شهامی با بیان اینکه هیچ امتیازی برای افراد ثبت نام کننده نیست و براساس شرایطی که در دفترچه نام برده شده استخدام صورت خواهد گرفت گفت: در طرح شهید زین الدین در کل کشور ۳هزار نفر به کار گرفته خواهند شد که باتوجه به کمبود نیروی انسانی کارشناس و متخصص عدد بزرگی نیبست چون در سالهای اخیر دستگاه های اجرایی با بازنشسته شدن افراد با تجربه، با کمبود نیروی کارشناس مواجه شدنه اند.

وی با بیان اینکه اداره کل ارتباطات، تعاون و کار، جهاد کشاورزی، استانداری، حفاظت محیط زیست، راه و شهرسازی، راهداری، صنعت و معدن و تجارت و سازمان مدیریت دارای استخدام خواهند بود. گفت: این آزمون مستقل از آزمون فراگیر استخدامی است.

شهامی گفت: آزمون استخدامی شهید زین‌الدین ۸ دی در استان برگزار خواهد شد ومتقاضیان می توانند جهت دریافت دفترچه راهنمای آزمون به سایت https://hrtc.ir/ مراجعه نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست