• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۱-۱۱
  • شناسه خبر: 36927

وام ودیعه مسکن، ۱۵۰ میلیون تومان

میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافت و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بهزاد کردلو، رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان از تداوم ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان خبر داد و گفت: مردم استان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

کردلو گفت: میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافت و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند.

وی افزود: از سال ۹۹ روند ثبت نام در تسهیلات ودیعه مسکن آغاز شده است و دراین بازه زمانی ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر ثبت نام کردند که چهار هزار و ۸۸ نفر وام ودیعه مسکن را دریافت کردند.

کردلو گفت: در سال ۱۴۰۰ هم ۲۲ هزار و ۷۰۹ نفر ثبت نام کردند که سه هزار و ۴۱۷ نفر موفق به دریافت وام ودیعه مسکن شدند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون هم ۲۰ هزار و ۷۷۷ نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند که برای ۶ هزار و ۳۲۳ نفر این وام پرداخت شده است،افزود: میزان وام پرداختی به این تعداد بیش از ۲۷۴ میلیارد تومان بوده است.

کردلو گفت: پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و در حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از مورخ ۱۴۰۱.۱۰.۱ باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست