• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۶-۰۴
  • شناسه خبر: 34502

آغاز فروش بلیط پرواز زنجان – نجف

فروش بلیط پرواز زنجان – نجف (ویژه اربعین) از یکشنبه ۵ شهریور به صورت حضوری در دفاتر آژانس های مسافرتی استان زنجان آغاز می‌شود.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان باقر سپهری دبیر ستاد اربعین استان زنجان اظهار کرد: با توجه به افزایش روزانه درخواست بلیط سفر هوایی از سوی زائران استان، یکی از اقدامات بسیار خوب دولت و استاندار زنجان به عنوان رییس ستاد اربعین استان زنجان، افزایش تعداد پرواز رفت و برگشت از زنجان به نجف از ۲ پرواز به چهار پرواز بود.

سپهری گفت: فروش بلیط پرواز زنجان – نجف (ویژه اربعین) از فردا به صورت حضوری در دفاتر آژانس های مسافرتی استان زنجان آغاز می‌شود که امیدواریم شاهد استقبال همیشگی همشهری ها و زائران از این اقدام باشیم که موجب تداوم پروازها در استان خواهد شد.

وی افزود: به رغم نرخ اعلامی پروازها از سوی ستاد مرکزی اربعین در سطح کشور با اقدام خوب صورت گرفته، نرخ های پروازهای زنجان به نجف و بالعکس کاهش یافت.

سپهری گفت: همچنین برای اینکه جلوی برخی از اقدامات سوء و ایجاد بازار سیاه را در این حوزه بگیریم و بتوانیم خدمات پرواز را با اولویت هم استانی های عزیز ارایه کنیم فروش بلیط این پروازها به صورت حضوری انجام می شود.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان گفت: زائران و همشهریان می توانند از روز یکشنبه ۵ شهریور با مراجعه حضوری به آژانس ها ی مسافرتی بلیط پرواز را خریداری کنند. .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست