• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۶-۰۷
  • شناسه خبر: 34590

فرآیند انعقاد قرار داد با متقاضیان برای پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان در حال انجام است

فرآیند انعقاد قرار داد با متقاضیان برای پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان که پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصدی دارند انجام می شود.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند انعقاد قرار داد با متقاضیان برای پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان که پیشرفت فیزیکی مذکور را دارند در حال انجام است.

اسماعیلی گفت: پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت غرب (کوی زیتون) و شرقی زنجان (کوی زنگان) فعال است و عملیات ساخت و ساز با سرعت خوبی جلو می رود و تا پایان سال بیش از دو هزار واحد مسکونی در سایت غربی زنجان و سه هزار واحد در سایت شرقی زنجان در صورت همراهی متقاضیان تحویل داده می شود. 

وی افزود: پروژه های نهضت ملی مسکن که پیشرفت فیزیکی  قابل توجهی داشته باشند را زود تکمیل خواهیم کرد و به متقاضیان واگذار می کنیم . پروژه هایی که به پیشرفت فیزیکی  ۷۵ درصد می رسند قیمت نهایی پروژه تقریبا مشخص است و به متقاضیان اعلام می شود. 

اسماعیلی با بیان اینکه قیمت نهایی پروژه ها با توجه به شروع پروژه ها متفاوت است و ربطی به منطقه ندارد گفت: پروژه هایی که زودتر شروع شده اند قیمت تمام شده آنهاهم پایین است،همچنین پروژه هایی که نوع الگوی ساخت آنها متفاوت است یعنی در سطح بلند مرتبه دارای مشاعات زیادی هستند قیمت تمام شده متفاوت تر از پروژه های چند خانواری است.

وی گفت: درصد بیمه به تایید شورای نگهبان رسیده و با ابلاغ به ادارات کل راه و شهرسازی استانها ، قیمت نهایی پروژه های نهضت ملی هم هم کاهش می یابد.

وی همچنین با اشاره به جلسه شورای مسکن استان با حضور وزیر راه نیز گفت: در این جلسه مصوب شد پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند افزایش متمم ۲۰۰میلیون تومانی برای وام های قبلی از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان تخصیص یابد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست